MAG JE ONS NOG WEL EEN

DRUKKERIJ NOEMEN?

Papier en inkt zijn dol op elkaar. Wie die twee hun gang laat gaan krijgt al snel de kleurrijkste vlekken, de wildste kreukels en bizarste strepen. Prachtig, maar chaotisch. Daarom zijn er al eeuwen drukkers. Vaklieden die dit samenspel in goede banen leiden, zodat er bedrukt papier uitrolt dat aan de hoogste eisen van perfectie voldoet.

Al sinds onze oprichting in 1819 is ook onze wereld er een van perfectie. Van bijzondere inkt en onberispelijke papiersoorten, samengebracht tot de mooiste producties voor onze klanten. De naam Joh. Enschedé Amsterdam zei genoeg. Ware drukmeesters in perfectie, zo heette het.

Meer weten?
Meer weten? Neem contact op >>

spice-up your
food campaign

boost your
brand promotion

when paper
meets digital

Ver voorbij het perfecte
Maar voor de ware meester kan perfectie nooit een doel op zich zijn. De missie van het tegenwoordige JEA is veel groter. Wij willen onze klanten vooruithelpen met slimme ideeën die hun communicatie krachtiger maken. En papier is daarvoor natuurlijk het mooiste basismateriaal. Het is duurzaam, schoon, flexibel en tastbaar.

Papier gaat bovendien perfect samen met nieuwe technologische ontwikkelingen. Met digitale processen, slimme logistiek en bijzondere materialen. Daarom werkt JEA met zelf ontworpen workflows, beveiliging en logistieke tracing. We zijn bovendien ingericht op voedselveilige processen en werken met een team van creatieve mensen. Slimme doeners, die volledig vrij voorbij de grenzen van het mogelijke denken en klanten helpen met verrassende, originele ideeën.

Papier dat verwondert
Zo maken we papier steeds sterker. Verleidelijker, communicatiever! Want door aan papier de nieuwste technologie toe te voegen, bereiken we wonderlijke effecten. Waardoor kinderen elkaar nu bij de supermarkt verdringen om dat ene voetbalplaatje. Waardoor universiteiten nu volledig vertrouwen op de echtheid van hun diploma’s. Waardoor autodealers overal in Europa precies op tijd het juiste autoboekje geleverd krijgen. En waardoor een citymarketingbureau bij toeristen het gewenste stadsgevoel overbrengt.

Tot het uiterste creatief en grensverleggend geeft JEA papier steeds dat extra beetje magic mee. Power to the paper!