Voor Gennie Freen Producties ontwikkelde JEA een leuke actie met lotnummers op kofferlabels. Wie wint de reis naar Ibiza?
Gennie Freen Producties, marktleider in Nederland op het gebied van voordeelprogramma’s, stelt hoge eisen aan creativiteit en exclusiviteit van haar acties. Al meer dan 20 jaar ondersteunt JEA dit bureau met creatieve ideeën en producties, zoals in het verleden de Voordeelagenda van de Nationale Postcode Loterij.
We kregen de vraag om mee te denken met een actie om in de 930 filialen van Kruidvat meer Unilever-producten te verkopen. JEA bedacht een winactie met het thema Ibiza. Elke koper van een Unilever-product ontving een kleurrijke kofferlabel met een unieke code. Hoofdprijs: een reis naar Ibiza.
Bijzonder was ook de koppeling met een speciale actiewebsite, waar de klant meteen kon checken of zijn lotnummer in de prijzen viel. De actie werd ondersteund met actiemateriaal voor de Kruidvat-folders, pos-materiaal en een instructieflyer voor het winkelpersoneel. Het was de succesvolste actie sinds tijden.