speciale effecten

maken stickers gewild

Een spaaractie met de meest fantasievolle afwerking. Het creatieve team van JEA haalde alles uit de kast voor bureau BrandLoyalty.

Met BrandLoyalty vormden we een creatief team om een Disney-spaarconcept uit te werken voor een grote supermarktketen. Samen met het reclamebureau uit ’s-Hertogenbosch ontwikkelden we slimme stickerpacks en spaaralbums voor kinderen. Om de plaatjes extra waardevol te maken voegden we allerlei effecten toe die de zintuigen prikkelen. Bijvoorbeeld glow-in-the-dark-inkt, reliëf, en geur. En speciaal voor de glitterjurk van het prinsesje uit Frozen bedachten onze paper engineers een betoverend hologram-effect.

Optimale verspreiding
JEA werkt nauw samen met verschillende internationale bureaus aan creatieve concepten voor loyalty-programma’s. Daarbij zorgt een ingenieus systeem dat alle stickerplaatjes goed worden verdeeld over de stickerpacks, doosjes en supermarktfilialen. Dankzij onze algoritmes krijgt elk kind steeds een ander setje stickers.

Actueel
Jun
26
JEA wint BIM award 2019
Jun
12
Presentatie ‘Kroniek van de Koninklijke Luchtmacht’

Jun
05

Papier van tulpafval

Mei
02

Bijzonder boek: Eye Care Foundation